Monday, January 31, 2011

a message for you♥


okay readers,
i'm going to type mandarin again
and what this post about?
i'm going to leave some message to my friends bcause i have no time to write one by one in the chinese new year card
so i type it here.
thx so much ya!:)
and happy chinese new year everyone....

欧阳:
好吧就酱叫你吧!
噢,说实在的.对我来说
你就像一个大哥哥酱.
我不知道别人怎么想.
我觉得有一个大哥哥很不错!
可以谈心事,可以谈尴尬的事,什么都可以谈,对不对?
哈哈!
真幸运有你.
你不要乱乱想.
我知道你和你的gang在form 1的时候很讨厌我,
我知道啦,不用你说...
我真的很珍惜你这样的朋友,
还蛮难找到的!
谢谢你教我add math,
虽然你有点凶,应该是太认真了啦!
不过你教,有时候真的行得通。
我笨了点,所以要慢慢教 。
谢谢"老师"!
不要哭了
不要难过了
有什么事情不能解决的?
哈哈!
希望你能早日找到女朋友啊!
bro,一定要第一时间通知我哦!
因为太匆忙所以很随便写了几句在里面,
希望不要介意。。。
不要不和我做朋友啊!
我会伤心的,哈哈!
好哥哥!
新年快乐:)

oh,i feel wanna type eng now...
hahaha!!


yuffie:
fie,thanks for letting me join ur S.H.E ya!
thx for teaching me math patiently
u'r one of the super math person!hahaha
pls forgive me if i made u mad,
thx for being my good friend since form 4
thx for teaching me a lot:)
appreciate a friend like you!
it's so great to know you
and wish we'll still friend till we are old
don't lost contact
i knew we stay near so i don't think is a big problem:)
hahaha....
hope u'll stay forever with your zac zac ya!
miss you n love you!my friend:)

nicole:
好吧!我硬撐寫華語,我知道我没你那么厉害。
对不起,我没时间写在卡里面因为赶时间。
哇!
小女孩,你怎么那么内向?
哈哈!
我知道你不是,可是你样子看起来就是一只小绵羊。。。
哈哈!
要坚强,懂吗?
还蛮幸运能够遇见这样的朋友。
那么可爱!
我知道你很多事情都忍着,不跟人家说。
其实你很strong的,你知道吗?
你要加油!:)
你一定要独立哦!
有什么事一定要说出来!不要一个人吞了。
你写的华语,我有时都不明白。
哈哈!
真糟糕,还蛮希望你改天能够成为作家或医生。
因为你很有耐心啊!
医生是需要耐心的。。。
很多小朋友一定很喜欢你。
如果你是作家,我要第一个买你的书:)
希望你在华语界能够发展下去,哈哈!

宏彬
哦,到你了!
老婆,对吧?
哈哈!
等下你又骂我了。。。
诶,说真的。我觉得我们好像很暧昧叻。
你说是不是?
如果我是外人,我还会觉得我们是情侣。
哈哈!
我从form 1就开始认识你了。
对吗?(纠正我假如我有错!)
我们的感情永远都没有疏远过耶!
你的人很不错,很好笑,又贴心:)
我有什么事,你都会哄我!
哈哈!
可是我们的关系就仅是朋友,
而且还是好好好朋友!!
你啊,一定要用功,知道吗?
不要浪费你的时间。
不要放弃自己。
一定要找别人没有的专长,懂吗?
往你喜欢的东西去做。
就算成绩不是很好可是你一定要学会一技之长哦!
也不要忘了我这个朋友。。。
我也不会忘记你的!
收到我的卡,不要那么感动啦。。。
你喜欢的话,我可以每年都送啊!
不只是你,还有很多朋友的啦。。。
新年快乐哦!

jocelyn:
jojo!!
aww...i miss u so much since u no more be a prefect.
we seldom chat after that and we're in different class too!
thx for being my bestie for so many years,since form 1.
hahaha!we did a lot crazy stuffs before.
and we keep thinking about love,crush that time.
haha!
we're mature enough now,i think...
so glad that our friendship never decrease(hope u feel that too)
i don't want it happen between us,u're my closest friend last time,
i believe now will still the same!
i miss the time so much that 3 of us was together for the whole time.(fiona,u and me)
thx for lending me your ears for sooo many years.
thx so much....appreciate i have a friend like you and what u did too me! :)
bestie,sorry that i didn't send new year card to you cause i have no your house's address.
so i just write what i wanna tell you here.
hope you won't mind!
i wish you all the best in your life!
thx for comment on my bad habit that i have tried to change.
thank you be honest to me!
my dearest friend!:)
take care and happy CNY!


hahaha!!!
i might continue but not now.
i wanna write to somebody that i haven't mention.
okay,tat's all for today.thanks and HAPPY CHINESE NEW YEAR!!

FRIENDSHIP FOREVER,darlingsss....

2 comments:

yung fuei said...

lol...veli d gam dong...i oso wan write mine d jor...XD
wei...i teach u d add math just sometime can use oni arr...not always can use meh???haiz...XD

xxSarahxx said...

no lah,is like cause i very slow mar...
then i have to try so many times ony can